"אם תשנה את שם משפחתך לשמוליק לרר אעשה לך יח"צ"

"אם תשנה את השם לשמוליק לרר' אמר לי היחצ"ן" אומר הררי "אני אקח אותך' אבל אני לא מתכוון לשנות את שם משפחתי
עמית דניאל 6 Comment on "אם תשנה את שם משפחתך לשמוליק לרר אעשה לך יח"צ"

מתמודד התחרות "הקול הבא" שמואל הררי משוחח התכנית ,זמן אוויר" עם מנחם טוקר על השקת אלבום החתונות החדש, האלבום שבדרך וההופעות

"אם תשנה את השם לשמוליק לרר' אמר לי היחצ"ן" אומר הררי "אני אקח אותך' אבל אני לא מתכוון לשנות את שם משפחתי
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא מזמן הסתיימה לה תחרות הזמר היהודי של "קול חי", "הקול הבא". אחד המתמודדים הבולטים בתחרות הוא שמואל הררי שבימים האחרונים משיק דיסק בכורה הכולל להיטי חתונות בעיבודים חדשניים ומיוחדים. בתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר שוחח הררי על השקת האלבום ואמר בע"ה בעוד כשבועיים האלבום ייצא.  מחרוזת מושקעת אחת בעיבודו של אלי אוסדון כבר עשתה את דרכה אל מרכז הבמה ואני מקבל פידבקים רבים גם מתקליטנים רבים ששמחים על מחרוזת כה מושקעת. בדיסק גם בע"ה יש את השיר "עשרה בני אדם" שהוא שיר במקצב רגוע יותר בשביל ריקודים ובמחרוזת הפכנו אותו לשיר רוק שמתאים לריקודים".

טוקר התעניין האם הררי מתכוון להשיק דיסק עם שירים חדשים והררי השיב "דיסק שכזה לוקח באופן טבעי יותר זמן. אני עבוד על דיסק משלי ובע"ה לקראת חנוכה צפוי לצאת סינגל חדש."

טוקר שאל האם תחרות "הקול הבא" גרמה לו להחליט להוציא דיסק ומה מצב הופעותיו והררי ענה "לפני הקול הבא היתה לי תקופה שהופעתי יותר בחתונות עכשיו קצת פחות. אחרי הדיסק אני מקווה שבע"ה אתחיל שוב את המהלך הזה. הקול הבה גרם לי להחליט שאני מוציא דיסק".

לסיום התעניין טוקר האם הוא שוקל לשנות את שם משפחתו כשם שעשה מתמודד אחר בתכנית והררי גילה כי לפני שנתיים הוצע לו על ידי יחצ"ן לשנות את שם משפחתו "אם תשנה את השם לשמוליק לרר' אמר לי היחצ"ן" אומר הררי "אני אקח אותך' אבל אני לא מתכוון לשנות את שם משפחתי. באשר לידידי משה קליין הוא סיפר שזה גם שם משפחתו של אשתו ואני מניח שגם זה חלק מהמהלך"

האזינו:



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    אשכרה שמוליק לרר!!!!! חחח… אני לא מבינה מה הקטע של כל היחצ"נים האלו שאומרים לזמרים ספרדים לשנות את שמם לשם משפחה אשכנזי!!!!! ספרדים יקרים!!! הפסיקו להרגיש נחיתיים כ"כ בזה שאתם ספרדים, מה רע בלהיות ספרדי?????????????????????? יש ספרדים ממש גאים בזה שהם ספרדים ואני ממש אוהבת אותם!!!! (אני אשכנזיה אגב….:) בהצלחה שמואל!!!!! ואל תשנה את השם שלך בחייםםםםםםםם!!!!!!!

    1. חחחחחחח חנפניתתת….. מה יש להתחנף לספרדים האלה סוף סוף קיבלו שכל שאשכנזי זה יותר הולך ….. יהיה להם יותר פירסום מהשם ….חחחחחחחחחחחח אבל השם זה רק צביעות זה לא קובעעעע עדיין זה יבלוט שהם ספרדים מישתכנזים…….

  2. 5

    מי שמשקיע .מצליח. עזוב מה שמסביב .. תתמקד במה שאתה טוב .. מחכים לדיסק ..

  3. 4

    אל תדאגי אנחנו ספרדים גאים ,ויש עוד רבים כמונו

  4. 3

    כמה שיש מזויפים ומשוכנזים שהסוויט שלהם זז, עדיין אנחנו הרבים וגאים בדרכו של מרן רבינו עובדיה זצוק"ל

  5. 2

    תשאר לעולם שמואל